London!

Bildbomb från London resan,
dock komemr bilder från Arsenal senare.
Börjde dagen med öl kl 06.00 på flygplasten :)
Härlig frukost!
gick förbi detta medans vi letade efter hotellet.
Hotellet
The Montcalm, 5 stjärnigt hotell precis vid oxfordstreet.
Kan inte bli mye bättre än så!
Inne på hotellet, kul jobb de stackarns hade som fick stå
o öppna dörren o säga hej till alla som kom!
korridoren
här kan man va!
rummet som ja o fredriksson hade,
Fatta chocken vi fick när det e ett stort jävla fönster in till toan. Vi höll på att dö av skratt.
Hur fan ska vi kunna duscha när den andra e i rummet lixom?
Hade velat se våran min när vi upptäckte detta!
Dock så såg vi sen att det fanns ett draperi som man kunde dra ner,som tur va!
rummet, inget o klaga på där, inte efter vi hade upptäckt draperiet alltså!
lite dålig bild, men tvn önskade mig iaf välkommen!
och detta fick vi på sängen när vi kom hem igen!
Fredriksson in London!
London
London
Linn Simon Lars o Linn
här blev det lunch, o lite öl också!
Fredriksson är förnöjd med en öl
Jag fick en guinness! :D
fish and chip till lunch
Gänget vid lunchen.
big ben
Jag vid big ben
Jag o Fredriksson
här va vi glada, o blundar både två!
Hunter o simon
here is me
slottet
drottnings staty
simon softar på hotellet
lars o fredriksson myser
fille o simon
lite trötta grabbar vid middagen
något var tydligen kul
fullkomligt älskar filles min på denna bild
roomservis, 20 öl tack!
Linn dricker något som inte ser så gott ut
Dag två var det shopping med Madde som stod på schemat!
(bilder o filmer från arsenal-milan kommer i ett senare inlägg)


Frukost på starbucks e ett måste!
regnigt london
Jag o Madde :)
Sötis Madde skulle se ut som en "London-bo" ;)
Var sjukt roligt o få träffa henne igen, var galet länge sen men det kändes som igår!
Hade en underbar tid i London, trots att det va en snabb visit,
men det absolut bästa var ju självklart o få se Arsenal!

Kommentera här: