sjukstuga.

Är så sjukt uttråkad, har varit sjuk sen i måndags.
Legat med feber o ont i magen. Inte alls kul ska ni veta.
Men mår lite bättre nu så imorrn ska jag iallafall orka mig till jobbet,
jobbigt med huvudvärken bara. gick nyss till affären och höll på o dö bara av det.
Men något som är otroligt positivt är iallfall att jag ska hem till Norrköping på lördag,
och jag stannar faktiskt ända tills den 9e april. Ska bli otroligt skönt med långledigt
och att vara i Norrköping o hinna träffa alla ordentligt. Så det ser jag verkligen fram emot.
ungefär så här galen blir jag av o ligga hemma för länge!


Annars har jag bara legat hemma o kollat på dokumentärer i ca 3 dagar.
Tänkte att när man ändå är sjuk kan man ju försök o bli lite allmänbildad,
så har ni några förslag på bra dokumentärer let me know!
Nu ska jag återgå till o göra... ingenting! jippi...

Kommentera här: