lista.

Vad är du rädd för?

-  Clowner, av alla slag...

 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

- Næsan, den e liten o inte ivægen ;P

 

Det roligaste jobbet du haft/har?

- Det jag har nu, folket på jobbet e bæst !

 

När grät du senast?

- Var några helger sedan tror jag..

 

När skrattade du senast?

- Igår kvæll nær jag o mina roomies satt o pratade skit i vardagsrummet. Emma skulle berætta om ett tillstånd hon hamnar i precis innan hon somnar. Hon blir typ zombie / førlamad. Hennes førklaring på det hela var sjukt roligt, likaså allas min nær hon berættade om det.

 

 

Vem åkte du bil med sist?

- oj, var væl en taxichaffør i tisdags med filip moreno o Sid :)

 

Vem åt du mat med sist?

- Frida igår, blev donken!

 

Vem sov du hos sist?

- oj, var jættejætte længe sedan jag sov hemma hos någon annan. ræknas hotellet i london?

 

Vem sov hos dig sist?

- Det var HM det.

 

Vad var du rädd för när du var liten?

- Clowner redan då, och mørker. æven det samma som idag!

 

Vad ville du, som liten bli när du blev stor?

- Kændis. sjukt, visste inte ens vad jag ville bli kænd før...

 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?

- Oj, ganska många ggr, jag skadade mig helatiden nær jag spelade handboll o fotboll. Så flera ggr iaf.

 

Har du någonsin sportat?

- Jag gick i idrottklass i høgstadiet så så sportade massa. Men har spelat basket, friidrott, handboll och fotboll.

 

Någon du ser upp till?

- Alla som är längre än mig.

 

Vad finns alltid i din handväska?

- nycklar, mobil, bankkort och snus.

Kommentera här: