jobbfest

Jobbfest i lördags var det ju som sagt.
massor av olika lekar middag osv så det va super kul :)
---
Middag
Norrmännen, Glenn Lars Magnus o Mattias.
Jag Virresson o Jullan
Virre and me
snacks i soffan
svenska ligan i soffan. filip kristoffer henrik o sid!
här sitter jag o hänger
grabbarna grus!
haha fullt fokus eller?
flippcup på gång!
töntarna!
alex and frida
såhär kan man ju oxå dricka när man ska svepa fort..
jag pricka iaf munnen...
morena sög på flippcup ;)
tävling om vem som fick in mest i käften, alex vann dock inte ;)
"vem suger bäst" va nästa tävling, jag o mattias fick representera vårt lag,
i vem som sög upp ölen först alltså, inget annat!
crazy shit
kristoffer o Sid förbreder sig
dance bitch!
heccan röjer
jag o mathilda
snurra o svep leken
party i soffan
Fanny e söt som sumobrottare!
Mathilda ;D

Kommentera här: