helvetes måndag

Herregud vilken måndag, fick värsta tänkbara starten på dagen,
vilket ordnade upp sig lite senare. Men tankarna har farit omkring
så är jättetrött nu trots att klockan inte ens är 20.
 
Men lyckades ta mig till gymmet efter jobbet ändå,
Blev armar,axlar och ett spinningspass, härligt.
Dock kan jag knappt gå idag, tog verkligen död på benen i lördags.
 
denna övning tar död på lår o rumpa vill jag lova!
 
Igår hade jag dock en "vila-dag" , hann inte träna eftersom jag jobbade
mitt första pass på lekter´n. Så sprang ju runt där som en dåre.
Men tycker ändå att det gick väldigt bra för att aldrig ha jobbat som servitris förr.
Fick 100kr i dricks så jag är nöjd, haha.
 
 
 
 
Nej, ge mig helg nu, jag behöver få vila ut ordentligt, iallafall en morgon.
håller tummarna för att morgondagen blir bättre.

Kommentera här: