Norrköping

Har ju varit hemma i Norrpan över helgen,
och det har varit en riktigt toppen helg :)
Har hunnit med en hel del, och just nu är jag inte alls sugen på
att åka tillbaka till Oslo... Men här kommer iallafall lite bilder från
Kära Norrköping.
 
 
Hela djurparken hemma hos mamma o pappa
 
glass o oboy, mådde inte så bra när jag kom hem i torsdagskväll, så du får man!
 
 
Supergod frukost.
 
 
Såklart skulle Ödlis oxå få frukost!
 
lilla Timis
 
 
 
 
Blev en liten shoppingrunda på stan också..
 
Tim hade aldrig smakat denna goding, så var ju tvungen att köpa hem det!
 
Så har jag fått mysa lite emd familjen också.
 
haha, nu vet ni varför jag är som jag är
 
 
upponed, men fick italinsk efterrätt
 
mat på maxi
 
 
Hann o träffa mina fina saknade underbara tjejer också <3
 
 
bästa ni.
 
 
haha, sötisar
 
 
 
 
så blev vi hungriga o beställde hem lite pizza, har jag gjort annat än ätit när jag varit hemma?
 
 
Fick smaka nya choklad mjukosten, o jonna fick lukta på snus. hon var lycklig!
 
 
Jag o Sandy aka VB
 
 
Lilla Dennis
 
och lilla Adis
 
 
haha
 
mina fina.
 
 
Sandra ser sugen ut på shot.
 
 
Liten korvbricka fick det bli också.
 
 
 
Som ni ser har helgen varit jättebra :)
Men snart bär det av tillbaka till Oslo igen.
 
 

Kommentera här: