Nu är det helg igen

Long time no seen.
Har egentligen bara jobbat o tränat massor hela veckan.
Är så stolt att jag orkar gått upp jättetidigt för att gå till gymet,
Vilket har lätt till att jag gått ner 1,5 kg sen jag va hemma i Norrpan :)
Im happyhappy!
 
 
 
 
löpbandet och spinningsalen har varitmin morgonkompis hela veckan.
 
Har fått den coola mus på jobbet också eftersom min handled lider av att sitta vid datan hela dagarna
 
 
nere vid Akerbrygge
 
 
 
Och vet ni vad? Jag fick reda på i veckan att jag fått extrajobb på Lekter´n under sommaren.
Vilken är en super härlig resturang/bar nere vid Akerbrygge, på vattnet. Är så himla glad!
Ska jobba min första dag på söndag om vädret tillåter, är en uteservering så det är bara öppet
när det är fint väder. Så nu hoppas jag alla kommer dit i sommar :D
Visar lite bilder på Lekter´n (Tagna från google)
 
 
 
 
Fint va? :)
 
 
 
Nu ska jag snart springa till jobbet igen, bjuder först på en bild på mig idag, och en
på klänningen som jag har köpt till 17 maj .
 
 
 
 
Jättesöt, hoppas vädret tillåter barbent bara.
 
 
Ha en fin fredag allesammans
 

Kommentera här: