snart är det helg

Nu är det snart helg igen, så galet skönt att dagarna går fort nu,
För nu är det bara en vecka kvar tills semester!! Wiihuuu.
 
Men om veckan som varit då, har egentligen inte gjort mycket alls.
Betsällt en ny bikini till Turkiet, var inte helt nöjd med underdelen på den förra,
vet inte om det bara är jag men tycker inte om o visa halva röven! ;D
Annars har det bara varit jobb, lite power walk och massa sömn.
 
Här kan man va!
 
 
och sånt här trevligt sällskap hade jag när vi såg "Dumma mig 1". Fler än jag som varit trött i veckan.
 
 
Lite solning på taket, misstänker att det är de sista soldagarna, så får passa på att njuta!
 
 
sjukt suddig bild haha.
 
 
Dessa underbara varelser kom hem från Nelly idag. supernöjd!!!
 
 
Och imorrn blir det att träffa Adam som är här på besök, innan blir det att göra fransförlängning :D wiihuu.
Kommer nog bli en awesome helg detta!
 
 
 
 
 
 
En vecka kvar tills jag får pussa på den här godingen också, lääängtar!!
 
 
Och gudmors lilla älskling får jag äntligen träffa igen när jag kommer hem!
 
 
 
Och såklart får jag träffa några av mina favorit-tjejer <3
 
 
 
Nej nu blir det snart att lägga sin i en renbäddad säng, gött.
Sköt om er.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: