grå och kall onsdag

Vaknade 04.50 (10 min innan kl skulle ringa) av att jag hade
en katt som bet i örhänget o slicka mig i örat. lagom skönt.
Så var bara att kliva upp för att sedan ta bussen ut till Krokek för jobb.
Chaffisen hade lektion med mig om vilken buss som var bäst, vart man ska gå av osv,
extra lyxit när man är själv på bussen tydligen.
Kan ju ifs vara bra att veta när jag ska jobba där hela nästa vecka också.
 
Så var det dax för powernap när jag kom hem, men vet inte om det kallas det
när man sover mer än en timme? Aja, vaken är jag nu iallafall.
Ska relaxa lite till innan det är dax att ta mig till gymmet för ett underbart benpass
med zumba som avslutning! Fy tusan vilket härligt onsdagslut!
 
haha, sicken biff va? Eller inte, men jobbar på det iallafall!
 
 
 
Ha en superonsdag!

Kommentera här: