härlig måndag!

Måndag, ny vecka nya möjligheter!
Jag startade denna vecka ute i Krokek, sista dagen där idag innan juluppehållet.
Och dagen avslutades med ett redigt bröstpass på gymmet och lite dans till zumban.
Bättre start går det ju inte att få!
 
haha den är så klockren denna bild :)
 
Dock har jag väldiga problem med stackars magen som värker hela tiden.
Vet inte om det kanske är något mer än laktos jag inte tål? Orkar verkligen inte
ha det såhär längre iallafall. ska börja skriva ner matdagbok så kommer jag kanske
på vad det kan vara? Får testa mig lite fram och ta bort visa saker kanske, usch!!!
 
 
 
Nu ska jag snart sova, först ska jag bara komma på hur jag ska komma till jobbet imorrn,
ska ut till Svärtinge, och det här med landet och kollektivtrafik är ju inte lätt alltså.
Trodde att jag kom ihåg vad hållplatsen hette men icke, den finns inte längre iaf haha.
Åhhh, saknar jobb inne i stan, vilket det blir tos-ons, Lycka att kunna gå till jobbet!

Kommentera här: