heeeelg!

Idag var det jobb på mitt favoritställe igen, äntligen! :)
Dagarna går alltid så fort när man jobbar där så vid halv två
styrde jag hemåt mitt i snörusket, Norrköpings första snö, ganska mysigt faktiskt.
Men jävligt kallt att gå i, var ju även tvungen att gå fram och tillbaka från gymmet sen.
Puck fick även känna på sin första snö!
 
ute på ballkongen o röjjer.
 
Först var det iallafall dax att äta och städa våran lägenhet som såg ut som en bombnedslag!
Hann inte klart allt så fick ta resten efter gymmet. På gymmet blev det ett
bra rygg och axelpass som avslutades med 45 spinning, härligt!
 
Nu är lägenheten i princip färdigstädad och jag intar soffläge då karln är på julbord ikväll.
Här ska det mysas med popcorn, citronvatten och The Big Bang Theory
(är redan på 4an!!!!)
Det får bli min fredag, så orkar ja upp tidigt imorrn för solning och träning, awesome!
 
trevlig fredag önskar lilla jag!
 

Kommentera här: