sjuk igen...

Usch, har åkt på ännu en sjuktid! Denna gång feber halsont o värk.
Är väl det som händer när man hoppar mellan olika arbetsplatser hela tiden?
Som tur var kom det torsdagsnatt så ja jobbade i fredags,
klädde granen, sen hem och sov direkt. Igår rörde jag mig inte mycket utanför sovrummet
Och tur var väl det. Idag är febern borta,
superfökyld är jag fortfarande men orkar iallafall röra på mig idag.
 
Det nöjer jag mig med, har hunnit tvätta och julstäda hela lägenheten.
Så nu doftar det nystädtat
(tror jag eftersom jag inte kan känna något genom min täppta näsa)
Och alla små tomtar har fått komma fram nu också och spotify har fått spela
julmusik hela dagen, så nu ääntligen, har även jag fått lite julkänsla! :)
 
Tomten o Rudolf sitter bäkade i soffan.
 
Fina julgranen hos mor o far.
 
Imorrn ska julklapparna inhandlas också, sen ska man bara njuta av att det äntligen
är lite julledigt och att man får umgås med nära och kära, det är ju det som julen är till för :).
 
 
Hur har ni det? Har ni fått någon julstämning ännu?
 
 

Kommentera här: