back in Oslo

Nu hardet nya livet börjat!
Jag är tillbaka i Oslo hos min fina Emma.
Vi har en ny supermysig lägenhet,ska börja på nytt jobb på tisdag.
och det nyttiga livet har börjat, vilket betyder gymet minst femdagar i veckanoch hård diet.
 
Även fast jag saknar folk i Norrköping är jag taggad på att komma igång med ett vanligt liv igen,
var ju hela 7 månader sedan jag träna och jobba. Nu jävlar ska det bli ändring! 
 
en delen av vardagrummet/köket. öppenspis!!
 
vardagrum
 
kök
 
emmas rum
 
mitt rum
 
 
hallen
 
hallen
 
badrum
 
Självklart är inte allt klart än,flyttade ju in igår. Blir ikea i helgen för att fixa lite prydnader, överkasst osv
så det blir supermysigt :)
 
så igår efter flytten mös vi ner oss i soffan med sushi och desperate housewife. 
 
 
och idag började dieten med gröt, ägg o sallad. Nu kör vi :)
1 Anonym:

skriven

vad är det för arbete du ska börja på? :)

Kommentera här: