Norrköping

mina naglar
 
Här kommer bilder från de nästan två veckorna jag spenderat hemma i Norrköping.
Jag har hunnit fira jul, juldagen, nyår osv :) Inläggen från australien kommer senare!
 
fick överraska mina fina tjejer Mellen o Jonna
 
 
åkte från 25+, o kom nhem till det här.. (efter 55h resande!)
 
mina bebisar blev glada när jag kom hem.
 
träffa Adis, o hann o bli mörkhårig också.
 
min Fanny
 
utgång med grabbarna
 
julgranen
 
 
Dobby fick va tomte iår
 
lilla Cornelia var med på julafton oxå
 
 
bror med all julmat
 
Martin med lillan
 
 
 
 
juldagen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
fixat håret hos duktiga sarah!
 
bror fanny o kusin
 
 
 
nyårsfrukosten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nyårsmiddag hos sandy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack alla för några roliga veckor i Norrpan, snart åker jag tillbaka till osla :)
 
 

Kommentera här: