freeeedag

Nu är det fredag, igen. Och jag sitter o inväntar
två dagar kvar att jobba! Sedan får jag lite helg.
 
Har egentligen inte gjort så mycket under veckan, inte ens tränat!
För mitt jädra gym gick i konkurs så nu måste jag leta efter ett nytt..
Blir så trött, nör man hittat ett gym man tycker om och som man vet vart allt är,
så måste man byta. jaja, jag ska börja sökningen nästa vecka tänkte jag iallafall.
 
 
Nu bjuder jag på några bilder från veckan som varit.
 
Den här fick vi på jobbet i fredags haha
 
lite solning i slottsparken i lördags.
 
Jag med Elinarna
 
härlig dag
 
 
Blev en liten utgång också med mina fina tjejer!
 
 
lite mer solning i det underbara vädret, och då började ja läsa på denna igen :)
 
jag i onsdags
 
 
jag igår.
 
Har kommit på att ja ska vila håret ännu mer nu och försöka att inte platta det så mycket,
där med uppsatt hår hela tiden ;D
 
 
 
Ha en skön fredag och njut av värmen! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: