riktigt sommar

Har haft en helt fantastik helg i ett soligt Oslo som visade sig
från sin bästa sida! Det har varit champagnekväll på Stratos,
sol, grillning , årets första dopp och girarr spelande i Sognsvann,
sushi, och en härlig båttur runt Oslo.
 
Sånna här helger kan man verkligen inte få för mycket av,
Men vi va några trötta tjejer som kom hem igår efter 7 timmar ute på havet
med bad sightseng och lite pölse.
 
Här bjuds det på lite blandade bilder från helgen
 
 
Marie är glad
 
 
 
 
 
Fina Elin och jag
 
utsikt
 
Lite jobbhäng i Sognsvann 
 
 
Jag o Emmsa
 
 
Haha, lite kallt var det allt at ta första doppet !
 
badabada
 
 
 
 
 
brudarna
 
 
mumsigt med grillat
 
 
 
 
 
 
 
 
haha
 
ja ser ut som en karl!!
 
 
båttur
 
en liten resturang
 
 
 
 
 
Mina fina tjejer o jag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
så himla fint, fullt med fina hus överallt
 
 
 
 
en stor jädra banan mitt i allt?
 
Har verkligen haft en härligt helg med brudarna.  :)
 
 

Kommentera här: