så himla trött

Jag är verkligen helt död just nu,
känns att det är måndag, så mycket kan jag säga.
Kunde inte somna igår, så sov bara ca fyra timmar.
 
Gick upp vid 5.30 för en power walk på en timme innan det var 
dax att jobba från kl 8-17, och riktigt mycket att göra på jobbet också
så huvudet var inte alls med på gymmet idag.
Men fick iallafall till ett ordentligt rygg pass och 20 min på löpbandet.
Över förväntan efter en hel vecka med feber och ingen träning. :)
Tänk om man kunde få se lika snygg ut som Helene-Ice Ahlson, min förebild i träningen ;)
(bilden tagen från hennes facebook sida)
 
 
Men nu är man på gång igen, och  jag längtar så galet mycket
tills på onsdag när Tim kommer hit, supermys!
Och så har vi massor roligt planerat till helgen, så förhoppningsvis
kommer veckan att gå fort!
 
♥ Ge mig onsdag nu!
 
Ha en fin kväll allesammans.
 
 
 

Kommentera här: