Snart är det dax!!!

Idag fick det bli ben på gymet. och jag höjde mig och
klarade tyngre idag, sån himla glädje när man gör det alltså :)
Sen att jag knappt kunde gå från gymet är ju en annan sak.
Men det är ju så det ska vara, så man vet att man gjort något bra.
 
so true.
 
 
Och nu är benen rakade, väskan är packad, och jag är som ett barn på julafton!
Imorrn åker jag hem till alla mina fina i Norrpan, som jag längtat.
Några dagar välbehövlig ledighet, massa mys och såklart Bråvalla festivalen.
Och jag kommer få träffa några riktigt goda vänner som jag inte träffat på flera år,
Detta kan inte bli annat än fantastiskt :) OCH THE SOUNDS kommer stå på scen
på lördag, herreguuuuuuud!!!!  Just nu är jag gladast i Världen.
 
Hoppas ni alla får en bra vecka, för har en känsla om att jag kommer ha fullt upp
denna vecka :D oooohhh yeaaaaah.
 

Kommentera här: