spel-lördag

Blev fint väder igår trots allt. 
Så jag starade dagen med solning på taket.
Väldigt skönt, men man blir så uttråkad av att sola själv så orkade bara en timme ca.
 
Fick göra mig iordning för en runda på stan istället.
 
Nya klänning fick vara på.
 
 
Sen var Marie lite seg så jag mötte upp Christoffer som har sin sista helg i Oslo.
Vi gick o tog en drink på Lektern medans vi vänta på Marie.
 
mumsigt.
 
Christoffer 
 
jag
 
 
Vi mötte upp Marie och gick och spelade lite flipper spel och drack lite öl.
 
coolt bord!
 
 
 
 
 
Marie spelar lite flipperspel
 
 
 
 
 
Haha, jag trodde först det var världens längsta beer pong bord :D
 
 
Efter vi druckit upp grtis ölen och spelat klart alla flipperspel ville dom att vi skulle spela biljard..
Jag hatar verkligen biljard,men fick ställa upp och följa med iallafall.
 
Fick vänta lite på biljardbord så vi drack Rosa pantern under tiden :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
dom jädrarna tvingade mig att spela, spela ite mkt dock,och suprise, jag satt inte en ända boll...
jävla skit spel!
 
 
 
EFter biljarden gick vi till ett uteställe, drack lite och dansade. Tills vi kände att vi inte orkade mer.
Vi gick och köpte natt mat sedan gick jag o Marie hem hit i spöregnet med maten.
Och jag vakande med affro idag...
 
men hade en väldigt trevlig dag/kväll :)
 

Kommentera här: