Ny vecka, nya möjligheter

Nu har jag börjat med mitt nytta liv igen efter att ha haft en liten svacka,
men denna gång ska jag ta mig fan klara det!
Heja mig själv!
 
 
Jag idag.
 

Fick sluta tidigt på jobbet idag, så gick till gymmet och körde slut på kroppen!
Sedan hem och städa, tvätta, duscha och laga mat.
Känns som jag hunnit klart allting för idag och klockan är bara 17, härligt.
Man borde sluta så här tidigt jämt, vad skönt det skulle vara.
 
 
På gymet.
 
 
Och så det nyttiga livet, gjorde en supergod sallad..
 
sallad,gurka,avocado,fetaost o kräftstjärtar, mums!
 
Och när jag känner mig som mest nöjds kommer Jerre-jävel hem med detta.
 
Lätt att vara nyttig när hela lägenheten doftar donken. men bara att bita ihop ;)
 
 
Nu ska jag njuta av lite ledigt och bara ta det lugnt resten av kvällen.
 
Puss

Kommentera här: