plugga....

Lördag och jag fick kliva upp o jobba imorse,
brukar allid vara lugnt på lördagar så var helt okej ändå :)
 
Kom hem och fick äta lite sushi, sen var det bara att sätta sig
vid "skolbänken" för att ta tag i det där jädra högskoleprovet.
Dock gör jag bara svenska och engeska delen nu, 
eftersom jag inte förstår ett skvatt av matte!
 
matten får helt enkelt vänta tills ja får hjälp av någon smart.
 
 
jag idag
 
Här sitter jag nu och försöker bli smartare..
 
herregud...
 
 
Har ju nästan glömt bort hur jobbigt det var att plugga, 
Är ju för tusan snart fyra år sedan jag satt i skolbänken sist.
Är väl lika bra att vänja sig om jag ska börja plugga nästa år?
 
Nej, nu tillbaka till pluggandet, i ca en timme till. Sen ska ja sjunka ner i soffan 
med lite ostbågar och ta helg på rikigt.
 
Puss på er
 
 
 
 

Kommentera här: