Sammanfattning av Norge

Gud vad länge sen det var jag skrev, fick klagamål idag så lika bra att dra igång o uppdatera bloggen igen :)
 
Livet i Oslo flyter på, trivs hur bra på jobbet som helst. Känns äntligen som man börjar komma in i det ordentligt.
Vi har hunnit med att ha inflyttningsfest med underbara tjejer från sverige o oslo. firmafest, ännu mer besök från
Norrköping och även fått en ny inneboende. Lill Jermias har flyttat in i våran städskrubb ;)
 
Har även ansökt till högskoleprovet, som jag redan är jättenervös över! Men iallafall,
 
Så jag tänkte bjuda på en ordentlig bildbomb så ni får se allt som har hänt i bilder, kanske är lite roligare än
att läsa en femsider text?
 
 
 
vet fortfarande inte hur man vrider korten, någon som har windows 8 o kan hjälpa??
 
Mina fina tjejer från Norrpan kom på besök.'
 
sötnosar
 
barndomsvän
 
jag lyckades bita sönder ett glas när jag skulle visa hur jag bet sönder ett glas för typ 5 år sen, smart tjej?
 
snygga
 
kärlek
 
lunch på cafe sör
 
 
 
lite plockmat vi bjöd på på inflyttningsfesten
 
 
 
 
Emma jag Marie Mellen Emma Jonna <3
 
 
 
 
 
balibrudarna <3
 
tjejgänget
 
 
 
 
 
sjukaste toan, tog lång tid innan vi kom på hur man spola..
 
Alla hjärtansadag firande med sushi, emma, onepiece o desperate housewife.
 
jobbfest
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
fick besök av grannkatten i lägenheten.
 
 
 
 
 
såg den hemskaste filmen någonsin på bio med mina tjejer
 
 
 
 
 
 
ännu mer besök från norrköping
 
 
 
Jerre flyttade in, då såg det ut såhär i köket
 
sötnosarna, ännu mer besök från norrpan
 
 
 
<3
 
 
middag på TGI Fridays
 
 
godaste laxen
 
 
 
 
 
Det var lite kortfattat vad som hänt sen sist jag skrev, lovar att jag ska bli mkt bättre på att skriva o ta massa roliga bilder :)
 
 

Kommentera här: