sömnbrist...

 

När vaknade du imorse?

- 05,34. Vakna av mig själv, och jag sm inte hade behövt gå upp förän kl 05.45!

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

- Jaha, lika bra att gå upp nu, ingen idé att somna om.

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

- Nej, jag ringer nästan aldrig, 

Vilket humör är du på?

- För pigg för att sova, men borde verkligen sova snart..

 

Har du ont någonstans?

-Ja, härlig träningsvärk i lår o rumpa ! 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

-När man kör bantning är man ju sugen på allt, hamburgare, lakrits, kräftstjärtar, lax! 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

-Det var en macka, eftersom ja glömde min shake hemma som jag hade gjort ordning för lunch på jobbet..

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

- Facebook..

 

Vad ska du göra ikväll?

- Ingenting förutom att sova, snart hoppas jag!

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- Oj, nu minns jag inte alls vilken låt det var, men sätter alltid på lite uppiggande låtar så ja blir peppad till att gå till gymmet.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Oj, förra torsdagen, jag antar att jag låg i sängen vid denna tid, vet att ja städa o packa eftersom jag skulle till sverige men det måste ha varit tidigare

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Jag fick en att jag var duktig på jobbet, räknas det?

 

När fotade något senast, och vad?

- haha imorse såklart, och det var mig själv !

 

Har du gjort av med pengar idag, på vad?

- Ja, en macka.

 

 

Vad har du på dig idag?

- Min fina PJ jag köpte från Nelly

Kommentera här: