ingen bra helg...

Har haft en väldigt jobbig helg, skulle ju ha jobbat hela helgen
men istället blev det en sväng till sjukan i fredags och sängliggande resten av helgen.
Ska jag vara ärlig vet jag inte vad som hände egentligen, men var riktigt läskit
så mina kära sambor tyckte vi skulle ta det säkra före det osäkra och åkte
in till akuten. Fick en spruta och smärtstillande sen sändas jag hem utan
någon förklaring på något, som vanligt när det gäller sjukvården?
 
Men mina samboer var hur söta som helst och tog hand om mig hela helgen <3, tack underbara ni.
Nu känns det mycket bättre iallafall, är fortfarande vädligt trött och huvudet värker.
Men det är mycket bättre än i fredags iallafall. :)
 
Så träningen har verkligen halkat efter, tränade imorse, vilket jag kanske inte skulle ha gjort.
Men tog det lugnt och gick lite på löpbandet så det ska nog vara okej.
 
Men nu hoppas jag att jag får hålla mig frisk så jag kan komma igång ordentligt med träningen
och få njuta av att våren äntligen kommit.
 
jag i fredags innan jag blev dålig.
 
 
 
Sköt om er allesammans.

Kommentera här: