fredag

Blev en liten ugång i onsdag, därav ingen träning igår.
Hade dessutom världens träningsvärk så var skönt med en vilodag.
Så istället för att vila söndag så blev det igår :)
 
Men körde på desto mer idag, blev armar och bröst och som vanligt 60min på crossen.
Körde på intervaller idag också och det riktigt brännde i låren, underbart!
Glömde dessutom mina squats igår, så jädra dåligt av mig!
Men körde 150 idag istället och ska köra 150 imorrn så tar jag in de jag missade igår.
 
 
 
Ikväll blir det lugnt, ska hem till mor o far för att fira mina lilla pappa som fyller år :)
Och imorrn blir det att gå upp tidigt för att träna innan det är dax för dop för lilla Lowa! 
 
Nu måste jag springa och rädda Puck som ännu en gång har hoppat ner i tvättkorgen
och inte klarar av att komma upp ifrån den igen.. knaskatt!
 
 

Kommentera här: