orkar inte

Gaaaaaaaaaaah!! Självklart blev jag sjuk! Förstod att det skulle
komma nu när man börja jobba med massor nya människor
och nya baciller, vaknade upp med svullen hals, snorig näsa och dundrande huvud.
JAG.VILL.JU.TRÄNA. Men ingen idé när det är jobbigt att andas när man sitter ned.
 
Man måste lyssna på kroppen, så blir vila idag igen. Jag som sov 2 timmar på dagen igår
också, men hjälpte tydligen inte. Jaja, vila vila så jag orkar jobba iallafall,
det är det viktigast just nu. Förhoppningsvis mår jag bättre imorrn om ja knaprar i mig tee och c-vitaminer.
 
Hoppas ni andra har en bättre start på denna vecka än vad jag har.
(Det är så illa att inte ens smink kan rädda mig idag, då är man död)
 
 
 
 
 
Här får ni en länk också med en rolig/söt lista , bara för jag är så snäll.

Nu blir det mer "Vänner" i soffan. Kram på er.
 

Kommentera här: