flytten

Nu har jag börjat landa, börjat vänja mig med tanken att Norrköping
är hemma, och att man flyttat från Oslo nu. Lämnat min förra sambo Emma
som man bott med i nästan 3 år, och flyttat in hos min andra prutt här istället,
och blivit sambo för första gången på riktigt. Känns fortfarande lite overkligt.
.
 
Nu är det officelt iallafall.
 
 
Men börjar verkligen trvis bra i lägenheten och den börjar helt klart bli betydligt frächare
än när Tim levde ungakarls livet här. Inga dammråttor i hörnen och inte 20kg disk på diksbänken.;)
sovrummet
 
sovrum
 
sovrum
 
vardagsrum
 
vardagsrum
 
 
hall
 
 
hall
 
 
köket
 
köket.
 
 
Men hade ne bra sista kväll i oslo iallafall. Hann inte ritkigt säga farväl av alla,
men Oslo är ju inte jättelångt bort, och det går att åka tillbaka.
Vilket jag kommer göra så snart jag kan för att hälsa på.
 
fick vackra blommor, champagne och ett fint tal när jag sluta på jobbet. 
Tack fina Pim, kommer verkligen sakna er alla!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: