i brist på annat

Vilken seg dag, är fast hos föräldrarna med djuren..
Har tvättat fyra tvättar, sovit middag och hittat mina kängor.
Dock fortsatt ingen syn av mina vinter jackor. Mamma brukar va bättre
på att leta så överlåter det till henne. Imorrn ska ja hem till baby och Puck igen.
 
 
Nu får ni ett test, bara för jag har tråkigt och vill att svenska hollywoodfruar ska börja ;)
(Åååhh älskar svensk tv, jag har saknat det!)
 
 

Hur bor du: I en två med pöjk och kattbebis, och en ödla också ja..
Brukar du komma i tid: Till jobb och viktiga saker ja
Hur lång är du:1,69
Kan du laga mat: Ja, när jag vill, vilket inte är speciellt ofta.
Vad jobbar du med/pluggar du:Just nu sökjer jag, men har fått en intervju nästa onsdag wiie.
Vad har du på dig just nu:träningsbyxor o adidas liné
Har du någon fobi: clowner, mörker och äckliga småkryp.
Hade du en bra kväll igår: bra o bra, städade och fick sova själv.. 
Vilket är ditt senaste inköp: Hmm.. hyllor till garderoben o massa annat på ikea
Din favoritdryck på morgonen: vatten eller smoothie


Var fick du dina senaste pengar ifrån: mitt jobb..?
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, eller sängen hemma hos mamma o pappa..
Vad hade du sönder senast: oj..jag vet inte..
Vem snackade du med senast: Timis
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig:vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: jägerredbull eller rosa pantern. annars funkar vittvin bra också.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör väl aldrig något dumt..eller?
Saknar du någon just nu: Ja! Timis och Puck, och Emma i Norge såklart.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Brukar oftast blir irreterad på saker som inte göra som ja vill.

senaste person du kramade:Tim
Senaste person du ringde:Anneli
Senaste person som ringde dig:Tim
Vad drack du senast: Hallonsoda
Vill du ha barn: Jag tror det, men inte än på ett bra tag
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, alltidkul o få paket 
Är du sugen på något nu: lakrits, som alltid.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte så ofta kaffe
Använder du hudkräm: jaa
Micro-pop eller poppa själv: När Emma poppar själv haha.
Brukar du baka: Nää
Röstade du i det senaste valet:Jaa


Är du nöjd med ditt liv som det är nu:Får jag bara ett jobb så är jag kalasnöjd.
Vilken låt lyssnade du senast på: Veronica Maggios nya låtar
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ninjo vovven sov en lite stund

 

Kul test va? or not. Men det fick min tid att gå så nu är det bara 30 min tills bra tv börjar!

 

 puss

 

Kommentera här: