jobb!

JIPPI!!! Har inte berättat det, men igår fick jag äntligen ett nytt jobb,
och jag är så himla glad just nu, har snart gått en månad sedan jag flyttade hem
och utan jobb, men nu jädrar ska jag äntligen få börja jobba igen.
Startar med ett möte den 15 november sedan är det bara att börja köra!
 
 
Jag har fått jobb på vikariebanken, och det absolut bästa är att ett ställe som
jag hade praktik på sista året i gymnasiet söker viakrier och sa till mig att säga till dom
dikrekt när jag är inne i systemet så jag kan komma och jobba för dom!
 
Gissa om jag blev glad? Det var det roligaste härligaste och bästa stället någonsin!
Ungdomarna, lärarna, ja allt var helt perfekt där. Så håller tummarn för att dom söker
vikarier när jag kommer in i mitten av november :)
Hur kul hade det inte varit att få komma tillbaka dit?
 
 
Är bara så rackarns glad just nu!
 
 
Så glad är jag just nu!
 

Kommentera här: