träning

Nu jädrar har träningen kommit igång ordentligt! 
Ska försöka att det blir varje dag denna vecka, igår blev det bröst och armar
sedan avslutades passet med 45 min på crossen och -500 kalorier.
 
idag blev det rygg och axlar och 65 min på crosstrampen, -803 kalorier!
Jädrar vad skönt det känndes efteråt, är himla nöjd med det alltså,
och det bara brännde i rumpan, nu ska jag komma i form igen. :) Så taggad.
 
Målet är att gå ner 8kg, men första målet är -5kg.
Nu ska jag iallafall dra ner på alkohol, läsk, godis, snabbmat och annat onyttigt.
När jag väl bestämt mig brukar det gå vägen!
Jag har tänkt att ca 6-7 veckor borde vara ett rimligt mål att gå ned 5kg,
man ska inte gå ner för fort. Så till vecka 50 ska vågen visa minst -5kg. 
 
 
 
 
Håll tummarna för mig nu så hoppas jag på att detta ska gå vägen!

Kommentera här: