vardag

Dagarna flyger förbi trots att man är "ledig".
Har hunnit med at söka ca 1000 jobb och ordnat massor.
 
 
Vi var även och såg på fotboll i tisdags.
Lite Adam o lite nachos, o massa Arsenal!
 
sötnosarna
 
 
Sedan har jag även fått ordnat med ett svenskt nummer, och så råkade det följa med en ny
telefon hem också, tar så mycket bättre bilder än iphone! happyhappy!
 
Nya telefonen <3 och Puck som bakgrund såklart!
 
 
så bra va inte kamran när tim skulle testa den...
 
 
lagade tacopaj till timis, blev inte helt godkänd, men gjorde ett försök iaf haha
 
 
 
 
Puck var tvungen att dricka ur mitt glas..
 
 
så här kan man ligga när man vilar
 
snygg stil har han iallafall
 
 
stor katt!
 
 
Igår blev jag och Vicky bjudna på supergod middag hos Adam.
Super mysigt, och Djurgården vann i hockey också. Var en bra kväll helt enkelt.
 
 
 
 
 
Adam hade fyllt på kylen
 
 
 
 
Kissen satt o modella lite
 
 
mums
 
 
supergott
 
 
Jag o Viktoria
 
 
Kimmy var också med
 
 
Vet i tusen hur ja lyckades ta så suddiga bilder?
 
 
haha ansträngd?
 
Heja djurgården
 
 
Jag o Adam.
 
 
Det var denna vecka det, ska bli skönt med helg så Tim är hemma och håller oss sällskap,
Dessutom ska vi var bebis vakt åt mina pärons hundar ända till på onsdag, ska bli mys:)
 
 

Kommentera här: