2 veckor

Nu har nedräkingen verkligen börjat.
Om två veckor flyttar jag tillbaka hem till Norrköping :D
Är ca 4 år sedan jag bodde där senast, håller tummarna för att det kommer bli bra!
Jag är så spännd! Har redan packat tre väskor med kläder o skit som jag inte kommer använda de sista två veckorna. Börjar alltid tidigt när jag ser fram emot något  Men det värsta är att jag har alla skor kvar,plus massa kläder kvar i garderoben. Håller tummarna för att Tim har gjort plats för alla min saker när jag flytter in, haha, stackarn.. Men så är det att bo med tjejer, kläder och skor till förbanelse ;D
 
lite bilder på oslo som ja tog när ja va ute o sprang, df dom e lite suddiga :P
 
fin bro, man ser alltid ställen men aldrig har sett tidigare när man är ute o springer, spännande!
 
 
 
 
På tal om annat, eftersom mitt gym har gått i konkurs och jag inte velat teckna upp
mig på något nytt pga att jag snart ska flytta, så har jag nu startat 5:2.
Startade med den i måndags så kan absolut inte säga om det funkar eller inte. Det jag gör är att två dagar i veckan äter jag bara max 500 kalorier, då är det frukt som intas.
 
Resten av de fem dagarna äter jag tre vanliga portioner.
De dagarna man inte fastar springer/går jag i ca 40-45 min. :) Är ju så himla mycket snack om den här dieten.
Eftersom jag inte kan träna på gym nu, och har ett stillasittande jobb funkar det. Men när jag ska börja träna som vanligt igen behöver ja betydligt mer mat :P Så får testa på detta i några veckor och se hur det går.
 
 
 
 
 
Nej nu måste jag duscha och göra lunch, snart dax att springa till jobbet :)
 

Kommentera här: