fotbollsonsdag

I onsdags hade vi en riktigt mysig och helt awesome kväll med tjejerna.
Försr blev det lite shopping (jaja, jag vet, jag ska sluta...)sedan gick vi ut och åt
och drack gott vin på mitt favorit stället Cafe Sör.
 
världens godaste macka.
 
 
fina kusinerna
 
snygga systrar
 
jag o min bättre hälft :)
 
vicky o marie
 
 
här är jag.
 
 
 
Sedan blev det fotboll på O´learys. Himla mys, o Arsenal vann så kunde ju inte bli bättre.
Så körde vi det här med att alla lägger in sina mobiler i mitten, den som tar mobilen måste bjuda 
alla de andra på shot, på så sätt blir man lite socialare, alltså utan mobil, ifs med shot också..
Efter första shoten börja allt det roliga, övertrötta lite lulliga tjejer kan lätt spåra.
 
 
 
Vicky köper lakritsshot och säger:Natta kommer bli överlycklig.
Emma svara: VA?!?!? Kommer Natta bli överviktig??
 
Jag o Emma står i toakö och Emma frågar: är det både män och killar?
Emma konstateradeäven att jag inte druckit tillräckligt med vatten....
 
 
Mycket skratt blev det iallafall. lite trött var man på torsdagen men det var det hel klart värt.
 
 
 
 
 
supermysig tröja från gina fick fälja med hem :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: