kokosnötjsolja

Hade en mycket bättre dag idag, energin är lite högre,
kan ju bero på att jag fått äta idag, och för att ja somna jättetidigt igår :)
 
 
Nu har jag iallafall varit o inskaffat lite Kokosnötolja, främst för håret
men ska absolut börja ha det i smoothien på morgorn också.
Håller tummarna för att det ska vara så bra som det sägs, mitt hår har fortfarande
inte lyckats återhämta sig från resan förra året, har ju ifs inte klippt mig sedan
december, men vill ju så gärna att håret ska växa o bli långt nu, så absolut värt att testa!
 
Någon annan som har testat? Man ska tydligen ha den i ca 30 min med värme innan man tvättar håret.
Nu hoppas jag att mina kluvna toppar inte ser lika slitna ut och att håret blir tjockt o fint igen!
(dessutom luktar den super gott, tog lite som ansiktslotion)
 
 
Och med löpningen gick det ju inget vidare, kände ju av hälsenan direkt,
men idag är benhinnorna helt förstörda.. så himla ledsen blir jag.. åhh vill flytta hem nu
så jag kan få börja köra min älskade spinning utan problem med benen!!!
11 dagar kvar tills jag är hemma igen!!!
 
 
 

Kommentera här: