Semester - Norrpan

Nu har redan två veckor av semester sprungit förbi,
Men jag kunde inte bett om en bättre semester <3
Hann med o träffa massa saknade fina vänner, lite party
och massa shopping på ikea ;)
 
 
Här kommer lite bilder från Norrköping, fik ju första träffa min brorsdotter
Elma som var o hälsade på ifrån Finland.
 
 
Lilltjejen har blivit stor!
 
Lite lek i parken hanns det med också
 
 
 
 
 
 
hon fick leka med mina gamla leksaker ;)
 
 
 
 
Blev en runda runt Norrpan också eftersom det var augustifest, första gången på fyra år för mig!
 
kaktusplanteringen, en liten unge frågade sin mamma om det var kungens grav haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag o lilla mammsen
 
 
mamma o pappa
 
 
 
 
lite mellis
 
 
 
 
Pissefan
 
Zeke var törstig
 
 
småbrudarna lekte vid poolen
 
 
Lilla Corn kom o hälsa på sin syssling också.
 
 
 
 
Mysigt att få vara hemma ett tag, innan det bar av till Turkiet :)
 
 

Kommentera här: