sista veckan på semestern

Sista veckan spenderades i Norrköping där vi hann med kolmården,
makserad och inreda lägenheten (en månad kvar tills jag flyttar hem nu!!!!)
 
 
fyllde två vagnar på ikea, då ahde vi redan beställt möblar också.. haha
 
Har flyttat in "lite" saker i lägenheten redan, och det fick bli en ordentlig storständning också!
 
 
 
 
lite hudvakt, och självklart skulle Pisse med ut o rastas också.
 
Mina bebisar
 
på väg till djurparken
 
lilla nallen
 
 
 
bästa med djruparken ;)
 
 
Ååhh lilla grisen!
 
 
hon tyckte såycket om att mysa att hon la sig till rätta o njöt haha
 
 
 
 
 
 
 
 
en liten elefant bebis!
 
delfinshowen är alltid bäst!
 
ostkväll hos Adis hann vi ocså med.
 
haha
 
 
Middag me mina fina tjejer också <3
 
 
Och så fick jag träffa Emmas fina Lowa, herregud vad hon är underbar, och så liten.
Det blev kärlek vid första ögonkastet, men kan det bli annat när det är fina Emmas lilla dotter?
 
Sitter hon o smilar oxå, fina unge!!
 
hihi lite mullig ska man ju va som bebis oxå. sötnosen.
Blev en liten kortis på stan eftersom lilla Lowa var lite trött och ville hem o sova.
 
 
Veckan avslutades med maskerad! Mellut var sjukt cool!
 
 
 
jag var inte riktigt lika cool;) Peebles
 
 
 
 
 
 
 
Wilma,Peebles o Betty :)
 
 
 
 
jing och jang
 
 
 
 
 
 
haha fanny drack ngt gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack alla fina för en underbar vecka hemma, just nu längtar jag bara tills jag får koma hem igen <3
 
 

Kommentera här: