kostschema

Nu har jag startat med ny diet. Eller egentligen är det inte så mycket diet,
utan har får ett kostschema som jag täntke försöka följa så gott det går i
en månads tid nu. Jag ska klara mig på 1700kalorier om dagen.
Men behöver som tur är inte räkna kalorerina utan behöver bara väga
köttet osv så jag får rätt mängd. Och det bästa av allt är att det är god mat
som man blir mätt av länge. Så hoppas på att det kommer gå vägen :)
 
Har kört i 2 dagar nu och det har fungerat bra, känner lite sötsug idag,
men det är bara att stå emot. Jag vet ju av egna erfarenheter att sötsugen försvinner
efter en vecka, så det är bara att kämpa vidare.
 
Träningen går fortfarande bra, försöker få till 5-6 tränignspass i veckan
och just nu känns det inte som jag gör annat än att äta sova jobba träna äta.
Men är så otroligt roligt och har totalt snöat in mig på spinning igen.
Så får till 5-6 bra stryka pass och 5-6 bra cardio i veckan.
Och mer ska det bli när jag inte behöver jobba natt, då ska jag komma igång
med morgoncaridon också hade jag tänkt, eller iallafall försöka. Haha.
Är ju så otroligt morgontrött men ger man sig fan på något så brukar det gå vägen.
 
Viktigt är iallafall att ha ett mål och det har jag nu, ett klart och tydligt, och jag är taggad till max!
 
Tänk att få såna här snygga ben? ;D
 
nya snygga brallor från mma-sport :D Liné från usa.
 
 
 
 

Kommentera här: