pluggpluggplugg på hjärnan

Går fortfarande runt med ett enormt pirr i magen,
Kan inte förstå att jag verkligen ska flytta och börja plugga.
Jag som sa "Efter USA, då, då SKA jag börja plugga...!"
Nu 4 år senare är det äntligen dax, ångrar inte en sekund att jag väntade tills nu.
 
Känns så rätt, och känner ett sånt sug efter att få börja plugga igen.
(Detta kommer jag väl få äta upp under tenta-tider misstänker jag...)

Och jag hoppas så inderligt att denna utbildning håller mina förhoppningar.
Så nu har jag de närmste tre åren planerade, så kommer jag stå där, 27 år gammal,
och förhoppningsvis klar med studierna. HÄRLIGT!
 
 
Har dessutom hittat två rum som hyrs ut som jag ska åka och kolla på redan på måndag,
drömmen är ju självklart en egen etta, helst med balkong eftersom Puck älskar att vara där.
Men detta får absolut duga så länge, katterna var välkomna dit också, vilket är ett måste.
Har lämnat intresseanmälan hos kanske 100olika hyresvärdar, så bara att hålla tummarna
att det kommer dyka upp något för mig där så småningom :)
 
 
 så här kommer jag väl se ut snart ;)
 
 
 
 
 

Kommentera här: