helgen

Sådär ja, veckan är förbi och vi har hunnit med alla hjärtans dag.
Vad gjorde ni? Som alla andra o postade era fina presenter eller romatiska middgar på fejjan? ;)
 
Nejdå, självklart får man göra det :)
Men jag har ju lyckats träffa en karl som inte tycker om sånt, och skulle han få välja
skulle vi inte ge varann ngt verken på jul eller födelsedagarna.
Så blev inget firande alls här hemma.
Vilket var lite tråkigt eftersom jag älskar allt sånt här, men kan ju inte tvinga karln
att köpa presenter och gå ut på middag, hade jag kunnat det hade jag nog gjort det haha.
Jag satt själv och åt middag. stuvade makroner och köttbullar .
Så var en helt vanlig fredag för mig :) ifs alltid skönt med fredag så ska väl inte klaga på det!
 
Blivigt lugnt sen i torsdags oxå där ja hade feber under dagen och halsont.
Blir galen på detta, orkar inte va sjuk! Men jag gick hem o kurera mig och sov i 14 timmar
så kände mig bättre när jag vaknade igår. näsan rinner fortfarande o huvudet värker
men funkar med nässpray och ipren iallafall .
 
 
Har ju även hunnit med att få en gudson den 10e. En liten Hugo ploppade ut och förhoppningvis
ska jag få träffa honom idag när vi ska fira farmor, håller tummarn för det.
 
här är jag idag
 
 
med ny fin klänninge från Nelly
 
 
öppen i ryggen ;)
 
 
Nej nu är jag redo för kalas!
 
 
 

Kommentera här: