nyår

Hade en vädligt rolig och mysig nyårsafton!
Var ute hos Tommy o Patrica där de hade ordnat med tre rätters,
charader, just dance och annat skoj :)
 
rakater och champagne vid 12-slaget så klart.
Detta nyår innehöll det viktigaste iallafall. fina människor,
god mat och mycket skratt, så jag är mer än nöjd.
 
 
 
Denna snygging fick jag spendera nyår med, vilken tur har inte jag?
 
Så såg jag ut kvällen till ära.
 
Fin dukning, Patte o Hanna hade varit jätteduktiga!
 
skagenröra till förrätt, mums!
 
haha kom på att ta kort efter ja ätit, var godare än det ser ut ;)
potatisgratäng, fläskfile och bea sås.
 
 
efterrätt, panacotta,jättegott!
 
fina namnskyltar
 
 
 
ingen som vill va med på bild!
 
vi ville va med iaf 
 
Saga vinkar!
 
jag o sara
 
min finis
 
söta!
 
 
 
 
 
 
 
charader, killarna är koncentrerade!
 
dance!
 
vädligt underhållande att se på iaf haha.
 
 
<3
 
 
 
 
haha tim var redo för 12-slaget.
 
and so was I.
 
fullt av "thai-påsar" (som ja kallar det) var det också, vackert!
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss på min älskling!
 
 
tack alla inblandade för en fantastisk kväll!

Kommentera här: