tillbaka

Sådär ja, nu är jag på banan igen, eller har egentligen varit det hela veckan.
Bara att det varit fullt upp med jobb, gymmet, städning, jobbsökande, 
besök osvosv.
 
Men nu har jag tid med lite blogg, medans maten ska bli klar lixom.
Sitter här svettig o dan efter spinningen o äter kvarg, va så hungrig så
kunde inte vänta tills maten var klar. Potatis tar alldeles förlång tid när man är hungrig!!
 
 
Nu till två roliga nyheter:
 
1. Jag har fått en jobbintervju på onsdag ang sommarjobb! jippi!
2. Imorrn kommer mina saknade tjejer Sophie o Emma o hälsar på, HELA HELGEN!
gissa om jag är lycklig??? 
 
 
 
Nu får ni lite snygga bilder på Puck och mig, 
 
mm, en liten bit glass e det nog kvar...haha
 
hahaaha, han ser ju typ hög ut? men han älskar iaf glass!
 
 
här ligger jag i soffan o hänger 
 
taggar body combat här!
 
 
Puck älskar även skåp, så fort man öppnar ett smiter han dit!
 
 
Nej men trevlig torsdagskväll allesammans.

Kommentera här: