work hard

Fredag imorgon? Herregud vad fort tiden går nu.
Jobbar sista dagen ute i Svärtinge imorgon, väldigt tråkigt.
Trivs så himla bra där alltså. Men ska ju till ett annat favoritställe
nästa vecka som jag kan se fram emot iallafall.
 
Förutom jobb har det blivigt massa träning såklart. Går otroligt bra nu faktiskt.
Har börjat med två nya ryggövningar, dom bränner ordentligt och ger
en underbar träningsvärk till dagen efter. Har dessutom alltid kört 3x10,
men har nu höjt till 3x12 vilket jag ska göra 1 eller 2 månader innan jag går ner igen
och kan då förhoppningvis höja mig ordentligt! :D
 
Jag har också kört två pass av Body combat, och blivigt förälskad!
Man tar ut sig ordentligt, mycket slag och sparkar i luften och man är mer än död
efter en timme inne i salen. Underbar träning som jag rekomenderar starkt.
 
 
EFter 3 timmars övertid på jobbet och ett ordentligt rygg och axelpass
är jag nu trött som tusan. Snart läggdax så jag orkar upp och
köra spinnging kl 7 imorrn bitti :)
 
Sköt om er!

Kommentera här: