äntligen

Nu har jag inte skrivit på evigheter igen.
Men har en sådan månad denna månad.
Det är bara jobb jobb jobb som gäller.
Så jobb, träning, sova - Så har mina dagar ett ut i typ två veckor.
 
Men nu har jag en efterlängtad och välbehövlig ledig helg!
Jobbar inte förän imorrn natt., så ligger kvar i sängen
o myser med kissen, eftersom karln är borta hela veckan :)
 
Nu bjuder jag på lite bilder från veckorna.
 
 
 
promenad med min fina jonna
 
 
 
 
jag har lärt mig göra fiskbensflätor :P dett av min första, lite sne men godkänd tycker jag :)
 
 
 
smakade på denna, såååå goooood!!!
 
 
har fått träffa denna goding
 
och hann med en promenad med henne och hennes snygga mamma :)
 
jobbade 25timmar på förra helgen, och fick se att detta program fortfarande går haha
 
en promenad runt strömmen på rasten
 
 
lilla ankan
 
matdax
 
 
färgagården
 
har köpt världens godaste protienpuvler
 
 
fick låna karlns bil till jobbet, o kommer ut till det här, blir man förbannad eller??
Jävla blåst och jävla träd! Som tur är blev det inte så farligt som det ser ut.
 
Nae, nu ska jag städa lite innan det är dax för träning oh hälsa på mina päron.

Kommentera här: