mys

Gud vad härligt det har varit med lite helg och sol, precis vad jag behövde!
Igår blev det lite träning innan jag åkte hem till mammi o pappi för middag,
 
 
jag o mammsen
 
 
 
kvällen spenderades med Sanna framför True blood <3
 
 
självklart måste man äta lite gott till tvn ;)
 
 
Idah har mor o far varit här på brunch, så Ninjo o Pucko skulle få hälsa,
men Puck gömde sig under sängen o kom fram direkt när dom hade gått, den lilla fegisen.
Sen blev det spinning och slapp i soffan innan jag snart ska gå iväg till jobbet för att jobba natt.
 
bjöd på lite nybakad scons o hemmagjorda muffins till brunch
 
hemmagjord pizza fick det bli till middag idag.
 
Puck har varit glad över att jag varit hemma mer i helgen o myst som bara den!
 
 
 
och imorrn bitti får jag ätnligen träffa min älskling igen, 8 dagar har han varit iväg från mig.
 
min fina <3 Nu får gärna natten gå fort så jag får träffa dig snart!
 

Kommentera här: