söndags sysslor

Jobbade ju natt inatt också, herregud vad trött jag var.
men höll mig vaken hela natten o somna som en bebis
vid halv 8 imorse, sen tyckte Tim att jag skulle gå upp kl 13.
 
Men har hunnit med lite skoj idag, nya benövnignar på gymmet,
en snabbis på stan,städning, matlagning och lite bakning :) 
 
Blev god lax och potatis till middag och så bakade jag två variantar av chokladbollar.
En nyttig och en vanlig, smarrigt värre.
 
försökte mysa till det eftersom vi knappts träffats på hela veckan. 
 
köpte denna underbara tröja som sitter som en smäck på, 79kr, galet billigt! från newyorker
 
tjusig halsduk för 35kr, helt okej ;)
 
 
mina nya älskling från Nelly, även denna på rea, 350kr. I love it!
 
 
baksidan :)
 
 
Nej ska nog snart gå och sova så jagär lite utvilad tills jag ska upp och jobba imorrn igen.
Mysig söndag på er alla.
 
 
 
 

Kommentera här: