en vecka

Nu har det gått en vecka och en dag av detoxen,
och vågen visar -2kg! 
Kör på som vanligt på gymmet och känner ingen direkt skillnad där,
orkar samma vikter osv som vanligt :) 
 
Tänkte skriva lite fördelar med detox
(Står även i Shape up, en ny superbra tidning som jag verkligen rekomenderar!)
 
Rensar ut gifter och slaggprodukter
Boostar med vitaminer, miniraler och antioxidanter
Du får mer energi och blir piggare
Bättre sömn
Mer välbefinnande
Du ger din kropp semester
Hjälper dig att hitta en hälsosam livsstil
Du går ner i vikt snabbt
Vackrare hu, glansigare hår och starkare naglar
Ökad koncentrationförmåga
Starkare imunförsvar
 
Jag kan verkligen känna av att naglarna blir mycket starkare, mina brukar alltid gå av annars!
Dessutom hjälper det verkligen att få en bättre livsstil. Vissa recept och så som jag äter nu
kommer jag verkligen fortsätta med även efter detoxen, visst kommer jag äta annat också, självklart.
 
mumsigt!
 
 
detta är inte innan och efter detox, men iaf en innan och efter bild.
Ärså roligt att ta sånna bilder, för min blir så lätt blind i spegeln
och tycker att ingenting har hänt, men lite har ju faktiskt hänt, eller hur? :) 
väldigt dålig bild till höger, men liten syns det ju iallfall :) 

Kommentera här: