run

Idag fick det bli vila från gymmet och ut i skogen för intervaller iställe :)
Gick bra trots att benen vägde bly från träningen i fredags.
Men vi blir bara bättre och bättre. :) 
Dessutom är det skönt att få komma ut och springa ocksåå,
blev dock gymmet en gång denna vecka.
 
Vi kör efter Ida Wargs intervaller. http://nyheter24.se/modette/idawarg/ Där hittar ni hennes blogg :)
 
Så vi kör alltså 3ggr i veckan. här får ni hur vi staratde detta (Inte ritkgit samma som Idas)
 
Varje pass startar vi med 10min pw som uppvärming och 5 min gång som nedvärvning
Vecka 1: Spring 2min, gå 2 min. x30min
Vecka 2: Spring 2min, gå 2min. x30min
Vecka 3: Spring 2min, gå 1min. x30min
Vecka 4: Spring 3min, gå 2min. x30min
Vecka 5: Spring 4min, gå 1min. x30min
Vecka 6: Spring 5min, gå 1min. x30min
Vecka 7: Spring 8min, gå 2min. x30min
Vecka 8: Spring 9min, gå 2min. x30min
Vecka 9: Spring 13min, gå 2min. x30min
Vecka 10: Spring 30min!
 
Vårat mål är just nu milen utan att behöva gå. så vi kommer absolut inte sluta efter dessa 10veckor.
Jag älskar att springa, speciellet känlsan efteråt. Guldvärd!
 
 

Kommentera här: