snart jul?

Dan före dan före dopparedan!
Japp, kan ni förstå att det är 22 december?!
Ingen snö och massa sol istället? Ifs är jag en sådan peron som hatar vintern, men till jul och nyår vill jag faktiskt ha lite snö, så man kan få åka pulka och dricka varmchoklad. Bara att hålla tummarna att temperaturen sjunker sisådär 15grader på två dagar, ingenting är omöjligt! eller...?
Och på tal om 22 december, igår satt jag och sa till sambon "Imorrn har jag namnsdag så du borde köpa en fin present till mig, och du får inte ta en av julklapparna...blablablaa". Så kollade vi kalendern, och tydligen har de flyttat Nathalie till den 29 december?!? Alltså får man göra så? Bara sådär? Utan att fråga alla Nathalier om det är okej? Tydligen var det några år sedan de ändrade, och här har jag gått runt i en lögn i flera år och alltså trott att jag har namnsdag den 22... Vet knappt vem jag är längre...
 
 
Aja, Ikväll ska jag träna årets sista amerikanskafotboll, och imorrn kör vi ett spinning och crxpass innan vi sätter oss framför bingolottos uppesitterkväll med glögg och pepparkakor. Mys!!
Finns det ingen julstämning ute får man skapa det inne istället :)
 
 
Försökte få kissarna att se julsöta ut med julnallen, gick sådär haha :)
 
 

Kommentera här: