Nyårslista

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort tidigare?
Jag har flyttat till Jönköping och förförsta gånget bott själv i en lägenhet, även börjat studera på högksolan :)
 
Har du några nyårslöften?
Njae, brukar inte ha det eftersom man aldrig håller det ändå.
 
Bästa köpet?
Min Tv, hade varit så mkt tråkigare att plugga utan den.
Primsan var ett ganska bra köp också ;)
Puck och Prim
 
 
Blev någon/några av din vänner föräldrar i år?
Min kusin och fru fick min lilla gudson, annars var det väldigt många bekanta som fick bebisar i år.
 
Jag med en ganska nykläckt liten Hugo <3 
 
 
Vilka länder besökte du?
I år blev det USA i våras/börja av sommaren sedan avslutades året i Dublin, Irland. Hoppas på fler resor 2015!
 
 Jag o Tjejerna i USA
 
Jag i Dublin
 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag skulle nog säga gladare, kanske inte i början av året. Men från i våras har jag känt mig mycket gladare. Kanske behövde starta skolan och ett miljöombyte? :)
 
Favoritprogram på tv?
Följer ju typ inga program på tvn men måste isåfall vara Svenska Hollywood fruar.
 
Bästa minnet från 2014?
Oj så svårt att välja något. Men insparken var ju fantastikt roligt. Vi hade flera roliga stunder under resorna också.
 
 Insparken med Bruket
 
Vad ser du mest fram emot med år 2015?
Att klara det första året i skolan. Få sommarlov och förhoppningvis kunna resa lite och gå på Bråvalla under ledigheten. 
 
Bästa boken du låste 2014?
Läste nog ingen bok under 2014 förutom kurslitratur.. tragiskt!
 
Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Jag slutade ju jobba som vikarie inom skola och omsorg... Så det största är väl att jag började studera med målet mot drömyrket? Ganska stort steg faktiskt!
 
Största framgång på det privata planet?
Har insett massa saker med mig själv, endel saker jag måste jobba med,och endel saker jag måste inse att så här är jag, vilket har fått mig att må bättre. Lyssna mer på mig själv och inte låta sig påverkas av andra.
 
Stösta misstaget?
Känns inte som jag gjort några stora misstag i år iallafall så just nu kommer jag inte på något direkt? Säkert något dåligt köp eller liknande.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Måste varit shopping, all möjlig shopping! Shoppade massor i usa när vi var där, även massa saker till nya lägenheten när jag skulle flytta
 
Någon du önskade dig och fick?
Har väl inte direkt önskat mig något i år tror jag.
 
Något du önskade dig och inte fick?
En lägenhet i stan, men det är ju fixat nu. Flytten sker om ca 3 veckor. wiiihuuu
 
Mest stolt över?
Att jag tog beslutet att börja plugga och flyttade. Även stolt över att jag hittills (peppar peppar) har klarat allt i skolan på första försöket :) 

Kommentera här: