sammanfattning

Tänkte att jag bjuder på lite bilder som finns på mobilen.
Har ju inte bloggat på evigheter, har inte fungerat att lägga in bilder på datorn
men nu ska allt fungera igen. :)
 
Så vad har hänt sen sist? Jag har fått tag i en ny lägenhet och flyttar redan 30 januari,
äntligen får jag bo inne i stan! Annars har det varit mycket sjukdom, har varit sjuk i tre månader nu med
hosta och feber från och till, nu är jag inne i en period där det är värre igen, Börjar bli lite trött på detta men vad ska man göra? Here you go.
 
redo för sittning
 
 
 
 
 
 
världens bästa Thomas Stenström
 
 
 
Markus Krunegård <3
 
 
egoo
 
 
Inför Veronica Maggio
 
Maggio
 
 
 
 
pappa har fyllt 60
 
 
tjejmiddag med mina bästaste
 
 
Svenska Björnstammen
 
Såg Krunegård igen, o råkade stöta på honom ute sen, fick en redig kram, dock helt svart bild typ haha
 
En lite bättre bild med kusin, jag o Krunegård :)
 
dessa små pluttar har fått spenderat mkt tid hos mina päron i Norrköping
 
 
julklappsspel
 
 
 
 
 
 
jag o bror på julafton
 
Jag o Puckis på julafton
 
julmat
Puckis var julfin ( i typ 2min)
 
mee
 
Juldagen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
selfie med ville
 
 
 
Primsan
 
 
 
Mina trötta bebisar.
 
 
Där var en liten sammanfattning från September tills nu, ish :)
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: